Hyresgästservice

Välkommen till Kundservice i World Trade Center Stockholm.
Vi hjälper dig som är hyresgäst när du vill göra en felanmälan, har några frågor eller önskemål.

Besöksadress 

Yttre receptionerna Klarabergsviadukten 70 och Kungsbron 1.

 

Öppettider

Vi har öppet för besökare vardagar 08.00-17.15.

 

Hyresgästhandboken

» Ladda ned vår Hyresgästhandbok

 

Felanmälan, frågor eller önskemål

Ring 08-120 322 20, öppet dygnet runt.

Vardagar 17.15-08.00 samt under helger mottages samtal för vidare åtgärd nästkommande vardag. Akuta fel åtgärdas omgående.

Istället för att ringa kan du göra din felanmälan via e-mail till newsec@hestia.se.

Vänligen observera att felanmälningar som lämnas på detta sätt läses kontorstid.

Hantverksservice

Beställs genom kundservice, telefon 08-120 322 20 eller via e-mail till newsec@hestia.se

 

Synpunkter

Vi är tacksamma för alla synpunkter som våra hyresgäster har på oss som förvaltar World Trade Center Stockholm.

 

Väktarservice

Dygnet runt Securus Säkerhet i Sverige AB på telefon 
08-734 00 20.

 

Övriga tjänster

Ring 08-700 45 66 för att beställa passerkort, skyltar och postbox.

World Trade Center Stockholm förvaltas av Newsec Asset Management AB.